ورک‌ شاپ پوستر خلیج فارس در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

این کارگاه بخشی از ششمین جشنواره‌ی بین‌المللی پوستر خلیج فارس است که از ۲۵ تا ۲۸ فروردین ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ زیر نظر محمد اردلانی برگزار خواهد شد.

این کارگاه بخشی از ششمین جشنواره‌ی بین‌المللی پوستر خلیج فارس است که امسال به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و پایگاه اینترنتی خلیج فارس ما در حال برگزاریست.

ورکشاپ پوستر خلیج فارس از ۲۵ تا ۲۸ فروردین ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ زیر نظر محمد اردلانی در فرهنگسرای فردوس برگزار خواهد شد و هنرمندان برای حضور در این کارگاه عملی، باید پنج نمونه از پوسترهای خود (با هر موضوعی، صرفا جهت احراز توانایی گرافیک) درقطع ۵۰۰ در ۷۰۰ پیکسل با فرمت JPG، به همراه بیوگرافی و اطلاعات تماس، تا تاریخ ۲۳ فروردین ‌ماه به پست الکترونیک کارگاه به نشانی ( Posters.Workshop@gmail.com ) ارسال فرمایند.
با توجه به فضای کارگاه، حداکثر ۲۰ نفر از متقاضیان برای حضور در این کارگاه انتخاب خواهند شد که همراه داشتن لپ‌تاپ برایشان الزامی است.
آثار برتر طراحی شده در کارگاه، ضمن حضور در نمایشگاه برای جوایز جشنواره داوری و برای نیازهای بصری برگزارکننده در قالب بیلبورد، پوستر، کارت، بروشور، لباس، تمبر و ... استفاده خواهد شد.
گفتنی است محمد اردلانی(سرپرست این ورکشاپ) عضو رسمی انجمن صنفی و عضو افتخاری شبکه طراحان گرافیک ایران است و عناوین بسیاری همچون برگزیده نخستین جشنواره تجسمی تهران، برگزیده ی نخست در ششمین جشنواره بین المللی تایپوگرافی اسماء الحسنی، نامزد دریافت نشان جوان تجسمی کشور، داوری در جشنواره ها و مسابقات ملی و بین المللی ،برپایی ورکشاپ های مختلف در کشور، دارای اثر در مجموعه هایی چون موزه لاهتی فنلاند، گالری هنر هلسینکی، موزه هنرهای معاصر اصفهان، موزه هنر امام علی و ... حضور و تقدیر شده در ده ها جشنواره و مسابقه در کشورهای ایران، اسپانیا، چین، ایتالیا، فرانسه، کره جنوبی، اتریش، ژاپن، مکزیک، هلند، فنلاند و ... را در کارنامه خود دارد.
لازم به‌ ذکر است فراخوان ششمین جشنواره بین المللی پوستر خلیج فارس اسفند ماه 94 منتشر شده و هنرمندان برای دریافت جوایز 90 میلیون ریالی آن تا 25 فروردین ماه 1395 مهلت خواهد داشت تا آثار خود را ارسال فرمایند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاعرسانی www.mypersiangulf.ir مراجعه نموده و یا با شماره تماس 09199167822 تماس حاصل فرمایند.

تاریخ درج خبر: 1395/01/19