مهلت بارگزاری آثار تا پایان فروردین ماه تمدید شد

دبیرخانه این جشنواره ضمن معرفیِ رنه ونر (سوئیس)، اریک برندت (آمریکا)، علی سیلان (ترکیه) و محمد اردلانی (ایران) به عنوان جمعی از هیئت داوران، مهلت بارگزاری آثار در سایت (www.MyPersianGulf.ir) تا ساعت 24 چهارشنبه 31 فروردین ماه تمدید کرد

مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی خلیج فارس تا پایان فروردین ماه تمدید شد

بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره با توجه به درخواست های مکرر هنرمندان مبنی بر تمدید زمان فراخوان، ضمن تشکر از هنرمندانی که تاکنون آثارشان را ارسال کرده‌اند اعلام می دارد مهلت بارگزاری آثار در سایت (http://www.MyPersianGulf.ir/) تا ساعت 24 چهارشنبه 31 فروردین ماه تمدید شد.

بر همین اساس و با در نظر گرفتن زمان داوری و نمایشگاه (همزمان با روز ملی خلیج همیشه فارس)، فرصت شرکت در این فراخوان، بعد از تاریخ اعلام شده تمدید نخواهد شد.

در این اطلاعیه ذکر شده که داوری به صورت آنلاین بر روی سایت جشنواره انجام خواهد شد و تنها راه حضور آثار هنرمندان ثبت نام و بارگزاری آثار از طریق سایت این جشنواره می باشد لذا از هنرمندانی که آثارشان را برای دبیرخانه ایمیل نموده اند خواست تا نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگزاری آثارشان اقدام نمایند.

دبیرخانه همچنین ضمن معرفیِ رنه ونر (سوئیس)، اریک برندت (آمریکا)، علی سیلان (ترکیه) و محمد اردلانی (ایران) به عنوان جمعی از هیئت داوران، معرفی دیگر داوران این جشنواره را به هفته ی آینده موکول کرد.

تاریخ درج خبر: 1390/01/24